Sabtu, 5 Ogos 2017

Najib, jangan remehkan kematangan rakyat

Perdana Menteri, Dato’ Seri Najib Razak diingatkan untuk tidak merperkotak-katikkan kematangan rakyat dalam memilih kerajaan.
Dato’ Menteri Besar, Dato’ Seri Mohamed Azmin Ali berkata, sejarah kemenangan Pakatan di Selangor dan Pulau Pinang pada Pilihan Raya Umum 2008 membuktikan rakyat bijak membuat keputusan.
Katanya, peralihan tampuk kepimpinan di kedua negeri itu berlangsung aman dan teratur tanpa sebarang insiden tidak diingini.
“Wahai Perdana Menteri, lihatlah di Selangor dan Pulau Pinang, rakyat memilih kerajaan baru dan tiada masalah timbul dengan keputusan rakyat itu.
“Saya jamin keadaan di Selangor selepas 2008 adalah lebih sejahtera dan makmur berbanding sebelumnya.
“Jadi, jangan sesekali kamu remehkan hak rakyat untuk melihat keadilan dan kebenaran ditegakkan,” katanya.
Beliau berkata demikian pada Majlis Perasmian Pecah Tanah Dewan Komuniti Bandar Bukit Mahkota dan Pelancaran Bas Smart Selangor MPKj Laluan KJ02 dan KJ03, di sini, hari ini.
Mohamed Azmin berkata, rakyat kini mempunyai kehendak lebih tinggi daripada kerajaan yang diundi mereka.
“Tuntutan mereka bukan lagi sekadar longkang, parit dan dewan semata-mata.
“Tetapi rakyat pada hari ini mahukan kerajaan yang bersih, bebas rasuah dan berintegriti,” katanya.
Sebelum ini, Najib berkata tindakan menukar kerajaan bukan jaminan dan jalan penyelesaian terbaik kepada semua masalah, malah dikhuatiri lebih memudaratkan negara dan rakyat.

1 ulasan:

  1. KABAR BAIK!!!

    Nama saya Aris Mia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati, karena ada penipuan di mana-mana, mereka akan mengirim dokumen perjanjian palsu untuk Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran dimuka, tetapi mereka adalah orang-orang iseng, karena mereka kemudian akan meminta untuk pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, sehingga hati-hati dari mereka penipuan Perusahaan Pinjaman.

    Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial dan putus asa, saya telah tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan digunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal disebut Ibu Cynthia, yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari Rp800,000,000 (800 juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres dan tingkat bunga hanya 2%.

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya diterapkan, telah dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

    Karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan menghubungi dia melalui email nyata: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan oleh kasih karunia Allah ia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda menuruti perintahnya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan Sety yang memperkenalkan dan bercerita tentang Ibu Cynthia, dia juga mendapat pinjaman baru dari Ibu Cynthia, Anda juga dapat menghubungi dia melalui email-nya: arissetymin@gmail.com sekarang, semua akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya bahwa saya kirim langsung ke rekening mereka bulanan.

    Sebuah kata yang cukup untuk bijaksana.

    BalasPadam

PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA