Khamis, 10 Ogos 2017

Gabungan PAKATAN Negeri selesai dua minggu

Pakatan Harapan (PAKATAN) sudah membentuk gabungan di peringkat negeri dan ia dijangka selesai sepenuhnya dalam tempoh dua minggu.
Pengerusi PAKATAN, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, setakat ini tiga negeri iaitu Johor, Pulau Pinang dan Selangor sudah menubuhkan Pakatan Harapan di peringkat negeri.
“Tan Sri Muhyiddin Yassin selaku Pengerusi Pakatan Harapan Johor, Lim Guan Eng di Pulau Pinang dan Dato’ Seri Mohamed Azmin Ali di Selangor,” katanya.
Bercakap pada sidang media di bangunan Parlimen, Dr Mahathit berkata, mereka masih menunggu maklum balas Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (ROS) berhubung isu logo walaupun sudah bertemu dengan pegawai bertanggungjawab.
“Kita sudah memberi logo tetapi belum dapat jawapan walaupun sudah bertemu pegawai dan bersedia membuat perubahan jika perlu.
“Kita sudah mengemukakan logo baru dengan nama penuh Pakatan Harapan. Saya harap kita dapat kelulusan segera untuk persediaan pilihan raya,” katanya.

1 ulasan:

  1. Maaf jika lewat pasan ini saya publikasikan dan sampaikan kisah sukses saya.
    saya seorang TKI DI MALAYSIA
    pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
    sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
    gaji suami saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
    kebetulan suami saya buka-buka internet Dan mendapatkan
    nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu orang melunasi hutang
    melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
    hubungi dan minta angka bocoran Toto/malaysia
    angka yang di berikan waktu itu 4D 
    ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 269.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda tdk malu atau takut menghubungi MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari mbah AMIN.
    MBAH KASSENG
    NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

    BalasPadam

PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA