Selasa, 27 Jun 2017

SEPERTI TAHUN2 SEBELUMNYA, NAJIB "HILANG" LAGI DI HARI RAYA KEDUA

Seperti suatu kemestian, bahkan bagai acara tahunan, Najib Razak bercuti lagi ke luar negara pada Hari Raya kedua kali ini.

Menurut laporan beberapa media Indonesia, Najib dan keluarganya akan menghabiskan masa selama lima hari bercuti di Bali bermula semalam.

Di Bali, beliau dan keluarganya akan menginap di Hotel St. Regis, hotel yang sama pernah menjadi tempat penginapan Raja Salman dari Arab Saudi ketika bercuti sebelum ini.
Turut sama berada di Bali ialah bekas Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama. Namun, tidak dipastikan mereka akan bertemu atau sebaliknya.

Selepas menghabiskan cuti selama lima hari di Bali, Najib difahamkan akan terbang pula meneruskan lagi percutiannya ke Perth, Australia.

Namun, seperti tahun-tahun sebelumnya juga, percutian Najib dan keluarga di Hari Raya kedua ini dilakukan secara senyap-senyap dan tidak ada menteri kabinet, pemimpin UMNO dan penyokong yang menghantar untuk mengalu-alukan pemergiannya.

Menjelang Hari Raya baru-baru ini, askar maya pro Najib sibuk mengecam Tun Mahathir Mohamad yang diketahui akan menyambut lebaran di London bersama keluarganya.

 Gambar-gambar beliau ketika berada di KLIA dan kemudian menunaikan solat sunat Aidil Fitri di London malah tular di media-media sosial.

Tanpa usul periksa dan memahami bahawa Tun Mahathir ada beberapa jemputan rasmi di London dan pemergiannya itu kemudian turut disertai anak-anak serta ahli keluarganya yang lain kerana mereka ingin menyambut Hari Raya bersama-sama, ramai askar maya pro Najib mempertikai dan menyindir tindakan bekas Perdana Menteri tersebut.

Hakikatnya, mereka lupa, Najib hampir setiap tahun, sebaik saja selesai majlis hari raya pada hari pertama di Seri Perdana, biasanya akan terbang bercuti ke luar negara untuk setidak-tidaknya selama dua minggu lamanya.
Tahun ini, nampaknya, acara itu diteruskan lagi dengan Bali sebagai destinasi pertama dan Perth untuk lokasi yang seterusnya.

Kenapa Bali dan Perth saja?

Kebetulan atau memang sengaja mahu bertemu dengan Obamai Bali dan kemudian rehat-rehat lagi di Perth?

Kenapa sudah agak lama Najib dan keluarganya tidak bercuti ke Amerika Syarikat, Swirzerland atau negara-negara lain yang di dalamnya ada kota-kota metropolitan yang gah dengan tempat-tempat membeli-belah serba mewah?

1 ulasan:

  1. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259 ATAU KLIK SITUS KAMI PESUGIHAN TAMPA TUMBAL NYATA

    BalasPadam

PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA