Sabtu, 10 Jun 2017

Nasaruddin Daud-Tun Mahathir(Tun M),Anwar Ibrahim Bila Susah Cari PAS,Husam Musa PELAWOK

3 ulasan:

  1. PAS ni parti extreme kerana bila buat perjanjian sehingga pecah belah famili. Inikah ajaran islam yang nabi ajar?

    BalasPadam
  2. Pas tak mampu majukan mana2 negeri. Jgn buang masa undi pas

    BalasPadam
  3. memang telah menjadi kelaziman bila diorang gagal nak rosakkan PAS mereka menjadi gila babi meroyan cam anjing terjilat muntah kucing kah kah kah lepas tu mula lah kata PAS extreme padahal diorang sendiri yang terlebih extreme dari DAP sendiri cam babi hutan terminum kencing orang asli sakai jakun kat hutan tu kah kah kah. Kesimpulannya senang je nanti bila barua-barua ni kena terajang dengan DAP macam babi yang expired tak laku di jual kah kah kah ... kita jangan buang masa layan anak-anak kacukan campuran babi dengan anjing yang menjadi barua DAP ... kalau jumpa tengah jalan kita bakor je diorang tu kah kah kah

    BalasPadam

PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA