Jumaat, 14 April 2017

Tak terkejut, 'kaki fitnah' memang kerja macam tu - Tuan Ibrahim

7 ulasan:

  1. Fitnah apa..Dia Ada bukti tu..Bawa p court boleh la tgk bukti..Hg pa dok kena pekena org kg aja..

    BalasPadam
  2. Rafizi seorang genius nama tercatat di mckk tentulah ada bukti kukuh. Samanlah dia dan kita akan lihat siapa yg kena...

    BalasPadam
  3. tuang presideng hang yg kaki fitnah.....tuduh org mkn pil kudalah....gantung gambar karl marrx laaa...ttp last2 tak dak bukti......

    BalasPadam
  4. Titm dok tunjuk dia pun boleh lepas cakap mcm tuang presideng dia. Muktamar kan dah dekat, kena kempen sikit nak tunjuk siapa lagi badass dlm pas!

    BalasPadam
  5. Fitnah itu ciri-cirinya banyak menggunakan auta, manakala kebenaran banyak menggunakan fakta. Hari ini kebanyakan pemimpin pis bercakap banyak menggunakan auta sama seperti ' loyar buruk'. Perangai loyar buruk ini selama ini menjadi milik pemimpin umno tapi dah mula berjangkit pada pemimpin pis.

    BalasPadam
  6. Hari ini pemimpin pis tidak seperti dulu iaitu bercakap banyak bersandarkan ayat Al Quran serta Hadis. Hari ini kesemua pemimpin pis suka memaki hamun dan banyak membuat kenyataan bengong.

    BalasPadam
  7. Penyokong UMNO15 April 2017 8:51 PG

    Hadi Awang dah kena bogel.. Hahahaba
    Nanti jadi gila meroyan bagi ceramah bogel lupa nak pakai jubah pink

    BalasPadam

PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA