Isnin, 14 November 2016

"POLIS PUKUL SAYA".. BUKANNYA "SAYA DIPUKUL"...!!

Video Bukti Pembohongan Jamal 🔻
Inilah perangai seorang samseng bila dah kantoi, maka cepat2 beliau nafi kata "POLIS PUKUL SAYA". Jamal cuba nak spin kata yg Jamal ingin beritahu kepada polis bahawa saya DIPUKUL.

SEJAK BILA, DAN DI MANA DALAM SEDUTAN VIDEO ITU JAMAL BERKATA "DIPUKUL" yg berkaitan polis ??!!

Ingat rakyat Malaysia BODOH MACAM JAMAL KA !!!.. Dahulu SPM-Bahasa Jamal dapat berapa !!! Takleh nak bezakan antara "PUKUL" & "DIPUKUL".

Jamal telah berulang-ulang kata "POLIS PUKUL SAYA".. BUKANNYA "SAYA DIPUKUL".

SUDAH TERANG JELAS TERBUKTI di dalam video itu menunjukkan Jamal kata "POLIS PUKUL SAYA". Tiada langsung Jamal kata keluar perkataan "DIPUKUL"..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA