Ahad, 20 November 2016

PEMBOHONGAN TV3/4 sudah dijangka..HAMBAR...!!!

Semoga berita Buletin Utama TV3suku mengembirakan hati penyokong Baju Merah..

6 ulasan:

  1. Semua yg kerja dgn tv 3/4 turut terpalit dgn pembohongan dan kebobrokan. SEMUA!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bang, sorry la, saya pun nak cari makan. Kena jago hati bos. He he

      Padam
  2. mana x hambar ..
    tengoklah gambar ko sendiri
    besar mana agaknya kawasan bercabang 3?
    20..30 ribu dari 30 juta rakyat malaysia??
    katalah kalau satu juta pun (jauh panggang dari api) nak banding dengan 13 juta pengundi ..terasa hebat sangat??
    akhirnya umno tetap menang dan berkuasa kerana sikap pembangkang yang tidak ada kepimpinan yang punya halatuju yang jelas, sesama sendiri punya ajenda sendiri, parti yang punya matlamat berbeza dan bercanggah antara satu sama lain...pembangkang yang menjadi boneka DAP untuk menjadikan malaysia sebuah lagi negara cina seperti singapore!!
    Waktu itu barulah melayu nak buka mata tapi dah terlambat..tgk sendirilah singapore...berapa menteri melayu??
    jangan jadi bodoh..bersekongkol dengan cina ...kalau handal sangat tunjukkan kamu melayu yg lebih baik dari melayu umno!! kalau sekadar menjadi barua dan dalang..apakah kau ingat rakyat mejoriti melayu itu akan mengundi pembangkang???

    BalasPadam
  3. Wahai 1:27 ptg...
    Matematik politik pun failed...
    Dap bertanding kerusi parlimen 50 drpd 222 parlimen.....klau menang semua boleh ke perintah....bolo punya olang..
    Org melayu mcm ko aje yg belum buka mata.....
    Org melayu teramai yg dah berfikiran terbuka dah tahu melayu umno lah yg melingkupkn negara...gadai tanah rezab melayu, rasuah, songlap duit 1mdb berskala besar, jual aset strategik negara kpd China, krjaan boros, buat projek mega berkali ganda dari hrg pasaran...d.l.l...
    Krjaan hutang hmpir rm800 bilon, tak ckup lg buat hutang berbilion, tak ckup duit lg naik tarif api air, buat gst, tarik subsidi brg asas gula, tepung, bahan petrol dan terbaru minyak masak..
    Semua itu nak jaga kepentingn elit umnobn...rakyat didahulukn kena bayar..
    Dulu umnobn kata dap kominis..nah skrg pemimpin tertinggi umnobn sendiri yg berbaik dgn China komunis, pure komunis pulak tu....
    Dahlah aset strategik negara dijual kpd China komunis...sykt tenaga elektrik Edra energy, tanah diBandar Malaysia menguasai 60%, projek Prima diTerengganu, Watergate diMelaka, pelabuhan Kuantan, projek keretapi ECRL hrg yg tak masuk akal....dll...
    Projek tersebut kebnykn memihak kpd China, semuanya import..tenaga buruh, bahan utama pembinaan, dll..
    Dahlah projek dan aset strategik negara diberi kpd China, lepas tu kerajaan umnobn nenambah hutang lg rm55 bilion..
    Berfikir guna otak jgn guna lutut dan emosi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. >>Dap bertanding kerusi parlimen 50 drpd 222 parlimen.....klau menang semua boleh ke perintah....bolo punya olang..

      Yahudi tak perlu menguasai kerusi di amerika, tetapi dia amat berkuasa di dunia..semua orang tahu kecuali melayu mcm ko..yahudi tidak perlu berada di malaysia, tetapi ramai melayu mcm ko mengikut jalan jalan yahudi dan nasrani..apa sangatlah malaysia ini untuk dikuasai kuffar melalui proksi DAP mereka..awat bahalol sangat??

      >>>Org melayu teramai yg dah berfikiran terbuka dah tahu melayu umno lah yg melingkupkn negara...gadai tanah rezab melayu, rasuah, songlap duit 1mdb berskala besar, jual aset strategik negara kpd China, krjaan boros, buat projek mega berkali ganda dari hrg pasaran...d.l.l...

      >> itulah hasil pemerintahan orang melayu yang ada sedikit sedikit iman, cuba ko bayangkan malaysia ditadbir oleh cina, keling yang kafir dan melayu yang tandus ???

      Negara mana tak berhutang, atau manusia mana tak berhutang, ko ingat semua orang bangang macam menterinya jugak kah?? mngkin menterinya banggang tapi setakad ini sistem yg ujud masih kokoh...mcm mana boleh berhutang kalau nak bangalau dah nampak nk bengkrap?? masih boleh meminjam dan berhutang bermakna malaysia belum nak bengkrap..simple mathematics.

      Macam orang bodoh jer ko menulis..negara mana tak kutip cukai?? keluarlah sekali sekali ke negara orang..buka mata dan buka minda...mengapakah kamu tak tahu nak bersyukur?? "nikmat tuhanmu yang manakah yg hendak kamu dustakan????"
      sibuk tentang tarik subsidi...subsidi ini hak kau ker atau hak pemerintah??? ape bodoh sangat ni...
      Dari zaman tun razak dok baik dengan Cina..apa masalah?? smart phone ko pun dari Cina, kan sini pun ramai Cina, ada masalah ker?? kecuali cina pendatang yang tak sedar diri, diberi betis nakkan peha dengan bantuan melayu yang tak sedar dirinya dulu jakun dan sakai!!

      Apa dia asset strategik yg dh bagi kat cina?? TNB??KLIA?? ATM atau PDRM??..syarikat IPP tu strategik sangat ker?? jgn tunjuk bahalol !! Bandar Malaysia tu besar mana?? besar Kepong atau Sungai Buloh?? atau hanya sekangkang tikus di celah bandaraya!!

      Mcm mana kerajaan tambah hutang?? pinjam?? siapa nak bagi pinjam kalau dah nak bengkrap?? tentunya peminjam tak sebodoh kau !!

      Pergi keluar..jgn duduk mengadap komputer jer...manusia/rakyat di luar sana bersiar sakan, berbelanja pakai troli di pasaraya, jalan raya sesak dengan kereta sedangkan minyak kau kata mahal...kedai makan sampai tak cukup pekerja terpaksa ambik indon , bangla dan sebagainya sebagai pembantu untuk melayan orang malaysia menjamu selera sepanjang hari siang dan malam tanpa had sekatan !!

      malaslah nak layan orang yg dah terliwat pemikirannya oleh al juburit dan kuncu kuncunya !!!

      Padam
    2. Yg dok perintah skrg bukan yahudi per se tapi perangai lebih teruk drpd yahudi. Nafsu mengalahkan syaitan bangsat. Ini yg kamu dok megahkan sgt. Jgn tengok kpd org yg hidup senang. Berapa ramai lg rakyat yg tertindas dan hidup dlm kemiskinan. Selagi dapat dedak selagi tu lah kamu berkokok mempertahankan kezaliman

      Padam

PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA