Selasa, 15 Mei 2012

Seorang TOK GURU Kata WAJIB Sokong UMNO ? - Ustaz Azhar Idrus

2 ulasan:

  1. Ada mereka yang waktu mensyukuri nikmat Ilahi mengatakan mereka dapat nikmat hidup dari Lim Kit Siang dan Karpal Singh.

    Kerajaan sekarang adalah zalim dan tidak beri apa-apa kepada rakyat. Rakyat tidak ada peluang kepada pendidikan. Rakyat tidak ada pekerjaan. Masjid tidak ada satu pun dalam negara ini. Pembangkang semua habis dibunuh dan dibuang kelaut.

    Hadi Awang pula tidak tahu bagaimana rakyat Terengganu berpecah-pecah dan sembahyang pun berulang-ulang dengan Imam lain-lain. Hadi Awang juga tidak tahu kenapa Memali perlu jadi begitu.

    Hadi juga tidak tahu bagaimana Amanat itu boleh menyebut kekufuran disebalik kerjasama dengan orang kafir. Hadi juga masih rasa miang-miang tangan selepas berulang kali bersalaman dengan Lim Kit Siang.

    Nik Aziz juga mengatakan dia belum bersedia untuk turun kejalanraya dalam sebarang Demonstrasi untuk mati syahid, kerana dia belum habis baca bab tentang mati katak dimukasurat 212.

    BalasPadam
  2. Ustaz Azhar Idrus dah salam dengan Lim Kit Siang? Pandangan orang mungkin berbeza, kalau dah nampak cahaya keislaman di ubun kepala Lim dan Ambiga, apa kita nak kata.

    Kita ada terbaca berita konon beribu-ribu orang Melayu lari ke Thailand, Singapura dan Indonesia kerana tidak tahan dengan kezaliman dan kemungkaran keraaan sekarang. Hadi Awang pun dah berkira-kira untuk ke London dan menetap disana yang ternyata lebih perihatin dengan Islam.


    Bukan begitu Ustaz Azhar Idrus

    BalasPadam

PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA