Rabu, 3 Februari 2010

Wajah Papa Gomo tersebar !!!

oleh ali Baganutama...

Salam satu Malaysia. Wajah Papa Gomo tersebar bai. Masuk dalam tivi. Kita dah tahu dia punya jobo macam mana dalam blog dan facebook. Dalam tivi jobo dia berganda-ganda. Jobo la mangkuk tu bila dah keluar tivi.

Opps ini bukan Papa Gomo. Ini Will Smith.

Papa Gomo sedang jobo. Kepada penyokong Anwar, jangan lupa pada Papa Gomo. Papa Gomo ni manja sikit bai. Setakat berlagak dalam blog, boleh lah si mangkuk ni. Kasihani la dia.

Tun Faisal adalah Exco Pemuda UMNO yang mengetuai Unit Media Baru UMNO. Papa Gomo, mu dapat gapo dio dari Tun Faisal? Mestilah duit gaji bulanan bai.

Obesiti adalah penyakit. Kalau dah sampai ke otak, otak akan kaler kuning ikut warna lemak. Khairy Jamaludin akan letak jawatan jika Parpukari berjaya menguruskan badannya. Tetapi itu tidak akan berlaku. Percayalah. Dilarang menyandang beg macam Parpukari. Nanti orang ingat anda wanita pulak. Kalau anda gemuk macam Parpukari la.

*Catatan : Kawan den pernah dirapati oleh Pemuda UMNO lalu ditawarkan kerja dibawah Kementerian Penerangan berserta gaji bulanan yang lumayan. Tugasan kerjanya amat mudah. Join facebook, lalu lakukan kerja propaganda UMNO dalam facebook. Pengaruhi seramai mungkin pengundi di facebook. Itu sahaja. Segala bahan atau material telah disediakan. Kejadian berlaku lebih kurang 2 bulan yang lalu. Kawan den tolak tawaran tu.

Bacaan Sebelum Tidur! Kes fitnah liwat Anwar: 10 Misteri Kes Anwar II..(video inside)

10 Misteri Kes Anwar II

"Malaysia ni dah jadi macam negara kartun. Apabila saya keluar negara, malu nak mengaku warga Malaysia. Antara soalan lazim yang saya dengar ialah mengapa kerajaan suka fitnah guna isu liwat? Modal BN ialah tuduh liwat, tuduh ejen Zionis, ejen Amerika, ejen DAP, ejen Taliban dan macam-macam ejen lagi lah. Apa pun, selaku peguam, saya rasa jijik dengan kes ni. Mari lihat 10 Misteri kes ini:

Penyiasatan dan pendakwaan ke atas Anwar Ibrahim telah menimbulkan pelbagai persepsi dan spekulasi. Meskipun Anwar Ibrahim belum di dakwa secara rasmi di mahkamah, terdapat pelbagai kepincangan dalam siasatan dan dalam perjalanan kes ini. Berikut ialah 10 perkara misteri dan luar biasa yang timbul dalam kes Anwar.




1. Bukti asas tak dibenarkan

Menurut logic akal sesiapa yang berakal, orang yang dituduh mestilah diberi peluang untuk membela diri. Untuk membela diri, tertuduh lazimnya akan dibenarkan melihat dokumen-dokumen yang relevan, agar dapat menyiapkan pembelaan.

Contohnya, jika Kassim dituduh merogol Rosna, dan Kassim mendapat maklumat bahawa laporan perubatan mengesahkan Rosna masih dara, tentulah Kassim berhak untuk melihat dokumen tersebut untuk menyediakan pembelaanya. Dalam kes Anwar, agak pelik kerana permohonan asas ini pun tidak dibenarkan.

Dalam kes Anwar ni, ada bukti CCTV, rakaman keluar masuk kawasan tersebut. Mengapa Anwar tidak dibenarkan melihat rakaman-rakaman ini untuk menyediakan pembelaan? Misteri.

Ingat senang ke nak bela diri bila bukti asas tidak dibenarkan..

2. Laporan Pengadu enggan diserahkan mulanya Ini merupakan satu perkara yang luar biasa. Lazimnya, apabila seseorang yang dituduh dengan sesuatu kesalahan meminta laporan polis yang dibuat oleh pengadu, ianya akan dibekalkan dalam masa seminggu ke dua minggu oleh pihak polis.

Tanpa laporan pengadu, orang yang tertuduh sukar membela diri kerana apa yang didakwa pun tentulah tidak jelas. Pengalaman penulis memohon laporan polis bagi membela anak guam membuatkan penulis hairan kerana penulis pernah beberapa kali mendapat laporan pengadu pada pagi yang sama penulis memohon.

Kenyataan Hamid Albar dulu bahawa laporan enggan diberi kerana pendakwaan belum dimulakan secara rasmi tidak masuk akal kerana masyarakat maklum Anwar telah ditahan oleh polis, keterangannya telah diambil dan beliau perlu membela diri dan reputasinya. Ini meyakinkan masyarakat bahawa laporan polis belum ada dan perbincangan sedang dibuat berhubung inti laporan tersebut untuk mendapatkan tarikh dakwaan yang paling sesuai. Setelah sekian lama, barulah laporan diserahkan.

3. Anwar disabitkan bersalah sebelum dibicarakan

Apabila bekas PM Pak lah diminta mengulas berhubung kes Anwar, Pak Lah dengan segera berkata bahawa memanglah penjenayah akan menafikan kesalahannya. Belum pun perbicaraan bermula, Anwar sudah disabitkan sebagai pesalah oleh Pak Lah.

Pada masa yang sama, apabila Pak Lah diminta mengulas berhubung dakwaan ke atas najib dan Rosmah, Pak Lah dengan segera menyatakan bahawa Pak Lah berkeyakinan penuh bahawa Najib dan Rosmah tidak bersalah. Jika Mahathir dikaitkan dengan konspirasi perlantikan hakim, pak Lah selangkah ke hadapan dengan melantik dirinya sebagai hakim tidak rasmi.

Media UMNO pun segera menghukum Anwar seolah-olah sudah sabit kesalahan.

4. DNA baru Anwar diminta oleh UMNO.

DNA Anwar sudah lama dimiliki oleh pihak polis berikutan siasatan kes lamanya. Paten DNA tidak akan berubah. Justeru DNA baru tidak diperlukan melainkan jika hendak digunakan sebagai bukti palsu yang hendak dicalit dibadan pengadu. Tindakan Khairi dan Pak Lah yang berulangkali menuntut Anwar memberi DNA barunya menimbulkan tanda tanya berhubung tujuan mereka. Apabila Anwar mendedahkan perkara ini di dalam muka depan Suara Keadilan, Pak LAh dan Khairi diam membisu. Kalau anak dara yang diam, ini bermakna anak dara tersebut setuju dengan pinangan.

5. Laporan Pusrawi Perlu diakui bahawa laporan Pusrawi sebelum ini bukanlah laporan rasmi bagi kes Anwar. Meskipun begitu, fakta bahawa seorang doktor, meskipun bukan doktor pakar kes liwat, telah melihat lubang punggung Saiful dan tiada sebarang kesan koyakan atau apa-apa tanda diliwat adalah relevan. Meminjam istilah yang selalu digunakan di dalam kes-kes berkaitan Puspakom, pemeriksaan yang dibuat adalah pemeriksaan mata kasar.

Meskipun begitu, ianya tetap relevan dan keterangan sudah cukup untuk menimbulkan keraguan munasabah. Pejabat Peguam Negara selama ini tidak membuat pendakwaan melainkan yakin dengan tahap 90% bahawa tertuduh memang bersalah dan bukti-bukti yang ada benar-benar kuat.

6. Bukti alibi Anwar memadai Kepincangan dalam kes ini semakin menjadi-jadi apabila pihak polis berkeras meminta DNA baru Anwar sedangkan bukti alibi Anwar tidak dikaji. Sepatutnya, polis menyerahkan laporan Saiful kepada Anwar supaya Anwar boleh membela diri dengan menjelaskan di mana Anwar berada pada tarikh yang didakwa Saiful berlaku liwat tersebut.

Seterusnya, alibi Anwar perlu disiasat. Sebagai contoh, Antihusam (blogger UMNO) mendakwa punggungnya telah saya liwat pada pukul 11 malam , 20 Julai 2008 di Hotel Sunway. Saya akan memaklumkan bukti alibi saya pada waktu itu. Contohnya, saya menyatakan bahawa pada waktu tersebut, saya menghadiri ceramah Ustaz Hadi di markas Pas.

Terdapat lebih 20 kawan saya yang boleh membuktikan kehadiran saya. Justeru, mustahil saya meliwat Antihusam. Apabila pihak polis selesai menyoal alibi-alibi saya dan berpuas hati bahawa saya mustahil meliwat Antihusam, siasatan patut ditamatkan. Begitulah juga dalam kes Anwar. Tindakan pihak polis yang beria-ia mahukan DNA baru Anwar kelihatan senada dengan Pak Lah dan Khairi.

7. Pendakwaan oleh Pejabat Peguam Negara UMNO ke sana ke sini membuat kenyataan bahawa kes Anwar tidak akan diuruskan oleh Pejabat Peguam Negara kerana Peguam Negara sendiri sedang disiasat berhubung dakwaan rasuah dan penyelewengan kuasa yang dibuat oleh Anwar. Pendakwaan, jika jadi, akan dibuat oleh Peguam Cara Negara. Masyarakat sedia maklum bahawa pendakwaan masih akan diteruskan oleh Pejabat Peguam Negara sekalipun diketuai oleh Peguam Cara Negara. Adalah pelik bin ajaib untuk mendakwa Pejabat Peguam Negara tidak akan dipengaruhi oleh Peguam Negara. Nama pun Pejabat Peguam Negara.

8. Laporan HKL Timbul isu terbaru bahawa laporan rasmi HKL turut bocor dan laporan tersebut menyatakan bahawa Saiful memang tiada tanda-tanda diliwat dan mustahil Saiful diliwat. Ini menunjukkan Saiful tidak ikhlas membantu BN.

Sekiranya Saiful komited membantu BN, Saiful sepatutnya pergi ke Lorong Haji Taib dan menyuruh pondan-pondan di situ meliwatnya beberapa kali agar kesan liwat ketara.

Ini menunjukkan perancangan lemah BN dan ketidak ikhlasan Saiful dalam membantu BN.

9. Isu motif dan tujuan Kes ini menimbulkan keraguan yang cukup banyak apabila kepimpinan UMNO seperti Najib mengakui telah berjumpa dengan Saiful sebelum saiful membuat laporan polis. Adalah menjadi pengetahuan umum bahawa Anwar adalah musuh politik UMNO. Justeru, polis sepatutnya menyiasat kebarangkalian berlakunya konspirasi dikalangan UMNO untuk menganiayai Anwar seperti yang pernah dibuat sebelum ini. Sebelum ini, mahkamah telahpun membebaskan Anwar dari tuduhan liway yang dijaja oleh UMNO berdasarkan sekeping surat layang.

10. Terlampau banyak percanggahan fakta kes oleh BN Pada mulanya, Najib mendakwa tidak pernah berjumpa Saiful. Kemudian, Najib mendakwa pula bahawa najib pernah berjumpa Saiful 2 bulan dulu di pejabat untuk membincangkan biasiswa.

Kemudian, Najib berkata pula bahawa Najib telah berjumpa Saiful 2 hari sebelum laporan polis dibuat untuk membincangkan biasiswa. Tiba-tiba, Najib mendakwa pula Najib telah memegang tangan Saiful yang kesejukan 2 hari sebelum laporan polis dibuat di rumah Najib sendiri apabila Saiful yang kononnya ketakutan datang mengadu diliwat. Saiful pula mulanya mendakwa diliwat pada 26 haribulan di sebuah kondo di Malaysia.

Apabila Anwar kelihatan mempunyai bukti alibi yang kukuh, saiful menjadi terdesak. Kemudian, Saiful menyatakan pula bahawa dia telah 3 kali menemani rombongan Anwar ke luar negara dengan memberi “hint” bahawa dia kononnya telah diliwat-liwat di luar negara beberapa kali. Ini menimbulkan pelbagai tanda Tanya. Mengapa seorang lelaki yang kelihatan tinggi dan sihat seperti Saiful membiarkan dirinya diliwat-liwat beberapa kali dan terus menemani Anwar ke mana saja. Sebagai contoh, jika saya diliwat oleh sesiapa, saya akan trauma dan akan segera menjauhkan diri dari orang tersebut.

Selain itu, Saiful juga sentiasa kelihatan ceria. Demi Allah, selama saya bekerja sebagai peguam, belum pernah saya menemui mangsa rogol atau mangsa liwat yang begitu ceria. Mangsa kes serangan seksual akan trauma, malu dengan masyarakat, rasa rendah diri dan biasanya mengalami kemurungan.

Saiful juga seorang lelaki. Tidak semudah itu hendak menembusi lubang punggung seorang lelaki. Asalkan saiful mengeraskan punggungnya, mustahil Anwar dapat meliwatnya.

Sekiranya Saiful benar-benar hendak diliwat, dua atau tiga orang lelaki gagah diperlukan untuk memegang Saiful dan lubang punggung saiful perlu disapu minyak terlebih dahulu sebelum diliwat. Sekiranya ini yang berlaku, mustahil Saiful akan terus mengikut Anwar ke sana sini sehinggalah menemani rombongan Anwar ke luar negara sebanyak 3 kali.

Sebagai kesimpulan, kes Anwar Ibrahim ini tidak layak dibawa ke mahkamah untuk pendakwaan. Sekiranya saya ialah hakim bagi kes tersebut, saya akan melempar fail pendakwaan ke lantai kerana terlalu banyak kepincangan.

Apa pun , saya doakan agar Allah (Allah di sini merujuk kepada Tuhan yang disembah orang Islam, bukan Jesus atau mana-mana sembahan golongan syirik) membuka hati hakim-hakim berkenaan agar memutuskan berasaskan keadilan. Amin.

p/s: UMNO ni bijak juga. Timbulkan isu nama Allah dan dakwa Anwar dekat mahkamah, maka tumpuan pun beralihlah dari isu korupsi, siu pengkhianatan negara dengan menjual enjin jet pejuang kepada syarikat asing, isu Altantuya, isu komisyen kapal selam, isu bakar gereja, isu pijak kepala lembu dan banyak lagi.

Video boleh dilihat disini...
http://www.facebook.com/video/video.php?v=106617936018032

Itu Karpal manyak kacau woo ...

Sumber : mStar

Ketika pemeriksaan utama oleh Peguam Cara Negara II Datuk Mohd Yusof Zainal Abidin, Mohd Saiful berkata pelawaan Anwar itu dibuat selepas beliau menyerahkan dokumen yang dibawanya dari pejabat kepada Anwar.

Mohd Yusof: Apa buat dengan dokumen bila masuk?

Mohd Saiful: Saya duduk di meja tersebut bertentangan dengan Anwar dan serahkan dokumen.

Mohd Yusof: Duduk, letak dokumen, apa lepas itu?

Mohd Saiful: Lepas serah dokumen, kami bincang tentang jadual kerja, tidak lama lepas itu beliau tanya satu soalan.

Mohd Yusof: Apa soalan itu?

Mohd Saiful: Can I f**k you today?

Mohd Yusof: Apa reaksi kamu ketika diajukan soalan itu?

Mohd Saiful: Marah dan takut.

Mohd Yusof: Ada kamu kata apa-apa?

Mohd Saiful: Tolak pelawaannya.

Mohd Yusof: Apa kamu kata bila menolak?

Mohd Saiful: Saya kata saya tidak mahu melakukannya.

Mohd Yusof: Anwar kata apa-apa bila kamu kata tidak hendak melakukannya?

Mohd Saiful: Dengan nada marah, Anwar kata what?

Mohd Yusof: Apa respon kamu?

Mohd Saiful: Saya ulang yang sama.

Mohd Yusof: Seterusnya?

Mohd Saiful: Anwar agak marah, dengan itu saya takut. Anwar arahkan ke bilik tidur utama.

Mohd Saiful berkata beliau kemudian mengikut arahan Anwar dan Anwar selepas itu menutup langsir dan lampu bilik.

Beliau berkata Anwar seterusnya meminta beliau untuk membersihkan dirinya di bilik air.

Mohd Yusof: Masa itu dah buka pakaian?

Mohd Saiful: Ya.

Mohd Yusof: Lepas bilas diri?

Mohd Saiful: Saya ambil tuala dalam tandas, saya keluar dengan bawa baju kemeja saya warna putih dan gantung di tempat pemegang almari.

Mohd Yusof: Kamu bertuala?

Mohd Saiful: Saya bertuala.

Mohd Yusof: Masa keluar dari bilik air, nampak di mana Anwar?

Mohd Saiful: Saya nampak, Anwar di hujung penjuru katil, di bahagian kaki sebelah kanan.

Mohd Yusof: Apa Anwar buat pada masa itu?

Mohd Saiful: Dia berdiri pakai tuala putih dan mengarahkan saya untuk pergi dekat dia, lalu dia peluk saya sambil berdiri.

Ketika itu, peguam Karpal Singh yang mewakili Anwar membuat permohonan agar prosiding seterusnya dijalankan secara tertutup.

Permohonan itu dibenarkan oleh hakim untuk perbicaraan yang bersambung esok.

Alahai...Saiful Tak Berak 2 Hari..?

Dari Mahkamah Tinggi: Saiful Tak Basuh....?

Mahkamah Tinggi sebentar tadi diberitahu oleh Pendakwa mereka mempunyai bukti air mani kepunyaan Anwar Ibrahim di kesan di bahagian luar dan dalam dubur Saiful Azlan. Pihak Pendakwa seterusnya menyatakan mereka akan membawa bukti itu ke mahkamah yang telah disahkan oleh Jabatan Kimia sebagai kepunyaan Anwar berdasarkan pemeriksaan DNA.

Saya bukan pakar DNA dan tentu saja saya tidak layak komen mengenai penemuan air mani Anwar di dubur Saiful. Tetapi yang memusykilkan saya, DNA bukanlah satu-satunya bukti yang boleh mengesahkan berlakunya hubungan sex. Ini kerana bukti DNA boleh dicipta dengan mengubah palitan dari satu tubuh ke tubuh lain. Sewaktu perbicaraan Sodomy I pada tahun 1998 dulu, bukti DNA tidak dapat dipakai kerana ia sangat meragukan kerana ada unsur pemalsuan, hinggakan hakim Augustine Paul yang jelas berat sebelah itu pun terpaksa membuang bukti tersebut daripada membantu kes pendakwaan.

Itu kemusykilan pertama. Kemusykilan kedua, berdasarkan fakta kes, Saiful mendakwa diliwat pada 26 Jun 2008 (Khamis) dan 2 hari lepas itu (Sabtu) baru Saiful menemui pegawai perubatan bagi memeriksa punggungnya. Yang herannya jika air mani Anwar masih dapat dikesan selepas dua hari kejadian liwat itu, adakah dalam tempoh dua hari itu Saiful tidak membuang air besar? Jika Saiful membuang air besar dan membasuh punggungnya, bagaimana kesan air mani masih ada di punggungnya?

Atau Saiful ini jenis orang yang berak tak basuh punggung?

Jika anda pakar DNA, mungkin anda boleh jelaskan hal ini....

~ pendikar gunung keriang

Siapa Yang Berani Bawa Gambar Ini Ke Makhamah Esok?

Hamidah adalah Permaisuri Katak yang gagal jadi MB Perak

Hamidah Osman mendakwa bahawa portal Malaysiakini telah memutarbelitkan kenyataannya dan suka membuat kenyataan provokasi.

Beliau bersungut diblognya, bahawa Malaysiakini hanya bertanya apakah pernah Kak Midah pernah ditawarkan jawatan Menteri Besar semasa mula-mula penubuhan Kerajaan Negeri Perak dan beliau berkata, “Jawapan saya tidak pernah sekalipun ditawarkan jawatan tersebut.

Bagaimana pun, Hamidah mengakui bahawa :

Kakikatnya (Hakikatnya) bukan mudah wanita menjadi Menteri Besar kerana melibatkan protokol dan adat istiadat di Raja.

Malaysiakini melaporkan (terjemahan) : Adalah tidak mungkin bagi seorang wanita mengambil tempat sebagai ketua kerajaan dimana-mana negeri di negara ini kerana ‘Protokol Istana’ dan ‘pertemuan dengan para pegawai jabatan agama’ akan tetap menjadi batu penghalang untuk kearah itu. Sumber

Anda sekalian cubalah bandingkan antara kenyataan Malaysiakini dan Hamidah. Ada perbezaan dari segi maksudnya?

Hamidah mengakui bahawa halangan protokol dan adat istiadat di Raja sebagai penghalang utama untuk jawatan Menteri Besar.Malaysiakini juga sebut Protokol Istana sebagai penghalangnya. Apa halnya Hamidah naik tersampok marahkan Malaysiakini? Pergilah saman kalau Malaysiakini telah putarbelitkan kenyataan beliau. Saman jangan tak saman!

Hamidah yang sebenarnya kurang cerdik ini, apabila beliau sendiri mengakui dengan berkata :

Kakikatnya (Hakikatnya) bukan mudah wanita menjadi Menteri Besar kerana melibatkan protokol dan adat istiadat di Raja.

Adalah dengan tidak secara langsung beliau telah mendedahkan kepada kita semua bahawa beliau sebenarnya mengetahui hal tersebut melalui pengalaman yang beliau alami sendiri tatkala beliau dicadangkan untuk jawatan tersebut.

Jasa Hamidah terhadap Umno Perak amatlah besar. Sebab itulah beliau dicadangkan untuk jadi MB Perak. Kalau hendak dibandingkankan dengan Zambry, apalah sangat jasa Pak Hitam Metalik itu! Hamidah adalah Permaisuri Katak di Perak.

Benar! Hamidahlah yang berperanan utama menjadikan tiga katak jantan dan seekor katak betina di Perak itu melompat keluar Pakatan. Atas sebab jasanya tersebut itulah , maka Perak jatuh ke tangan UBN dan Umno sangat berhutang budi kepadanya lalu ditawarkan jawatan MB Perak.

Tetapi malang baginya, apabila masalah protokol Istana menghalangnya untuk jadi Menteri Besar, Hamidah terpaksa akur menerima jawatan sebagai ‘Exco Kanan’ sahaja dan Zambry menapak selangkah atas kepala Hamidah sebagai MB.


TUAN IBRAHIM TUAN MAN: ANDA LEMBAB

Dalam politik,kebolehan menjangka adalah satu kelebihan, pembacaan yang baik terhadap situasi semasa dan membayangkan apa yang akan terjadi dihadapan adalah aset yang sangat bernilai tiada taranya, siapa yang melalaikannya maka bersedialah menjadi orang yang kalah disepanjang zaman.


Selepas keputusan diumumkan saya menjangka UMNO akan memainkan isu ini bagi melemahkan pengaruh PAS, khususnya di Selangor. Ternyata andaian saya meleset. UMNO tidak menyerang sebaliknya saya diserang oleh ahli PAS dan rakan-rakan sendiri, yang hadir dalam mesyuarat bersama dan sering berjumpa sama. Kenapa mereka tidak datang jumpa dan bincang terus, kenapa perlu menggunakan media untuk menyerang JK Disiplin yang ditubuh oleh parti dan mempunyai hak dan kelayakan dalam perlembagaan parti? Apa untung bagi parti dengan tindakan tersebut?

perenggan diatas saye kutip dari kenyataan tuan man tuan ibrahim.


kalaulah ini tahap ilmu jangkaan yang ada pada pemimpin pas utama maka itu tanda sebuah kelemahan dan dimana tahap pas berada kini dan masa depannya.

ilmu yang rendah akan memudahkan musuh mempermainkan dan memenangi setiap perlawaanan yang ada,dan itu sesuatu yang malang jika kelemahan itu telah dikomsumsi pemimpin utama.

pembacaan politik selalu salah inilah punca pas tak pernah maju dan seringkali dipermainkan oleh amnow.. ada sejarahke pas mempermainkan amnow? yang ada adalah amnow yang mempermainkan pas dan menampakkan pas bodoh adalah.

mengapakah amnow harus menyerang sedangkan orang yang boleh mendatangkan kemenangan kepadanya dan memberikan pelbagai kelebihan masih ada disinggah sananya? apakah amnoe sebodoh pas?.

jika yang tergantung adalah pesuruhjaya pas yang dapat memberikan pelbagai bola tanggung buat musuh yang digantung barulah amnow akan bising, karena kelebihan mereka akan berkurang dan pelbagai agenda mereka terbantut dan tak dapat dilaksanakan baharulah demo akan bergentayangan didada akbar perdana bukankah begitu?

dengan jangkaan tersebut jelaslah jk lebih bersedia berhadapan ahli dan bukan berhadapan dengan musuh amnow dihadapan..

ahli boleh ditundukkan dengan wala' dan thiqoh.

Mangsa Liwat Paling Cool!! Ini Buktinya..

Saiful Bukhari Azlan, former aide to Malaysia's opposition leader  Anwar Ibrahim, who is accusing his former boss of sodomising him, leaves  the courthouse through the back door, in Kuala Lumpur February 2, 2010.  Ibrahim said on Tuesday he would subpoena the country's premier in a  bid to escape what he says are politically motivated charges of sodomy  that could see him jailed for 20 years.

Saiful Bukhari Azlan (2nd R), former aide to Malaysia's opposition  leader Anwar Ibrahim, who is accusing his former boss of sodomising  him, leaves the courthouse through the back door, in Kuala Lumpur  February 2, 2010. Ibrahim said on Tuesday he would subpoena the  country's premier in a bid to escape what he says are politically  motivated charges of sodomy that could see him jailed for 20 years.

Saiful Bukhari Azlan, former aide to Malaysia's opposition leader  Anwar Ibrahim, who is accusing his former boss of sodomising him, leaves  the courthouse through the back door, in Kuala Lumpur February 2, 2010.  Ibrahim said on Tuesday he would subpoena the country's premier in a  bid to escape what he says are politically motivated charges of sodomy  that could see him jailed for 20 years.

In this photo taken Tuesday, Feb. 2, 2010, Saiful Bukhari Azlan, a  former aide to Malaysian opposition leader Anwar Ibrahim, right, walks  with his father, Azlan Mohd Lazim as they leave a courthouse in Kuala  Lumpur, Malaysia. Anwar went on trial Wednesday for allegedly sodomizing  the male aide, a charge that he says is a high-level government  conspiracy aimed at destroying his political movement.

Gambar-Gambar Saiful Bukhari Azlan Di Mahkamah Tinggi Hari Ini

……………………………………………………………………………………………………………………………………

Ulasan duniacacamarba di blognya

Pemuda tinggi lampai dan muda perkasa ini mendakwa dirinya diliwat oleh orang tua yang berumur 60 tahun, Tidak payah tulislah nama orang tua itu, semua orang tahu, lagipun pertuduhan kali ini bukan yang pertama, tetapi kali kedua. Jika betul, hebat lelaki tua itu kerana dapat “menewaskan” lelaki tinggi lampai dan muda perkasa ini!

Pemuda ini juga dikategorikan sebagai “mangsa” rogol merangkap mangsa liwat paling cool pernah saya ketahui. Tidak pernah lagi ada “mangsa” rogol/liwat yang begitu menonjol seperti pemuda ini. Mangsa rogol/liwat yang lain takut hendak tunjuk muka. Mungkin sebab malu atau trauma. Yang ini lain daripada yang lain. Pemuda ini bukan sahaja mempunyai akaun di Facebook, malah menulis blog tentang perjalanan kesnya di mahkamah. Malah cerita pemuda ini turut mempunyai halaman di Wikipedia. Lebih hebat, pemuda ini pernah bersumpah laknat di Masjid Wilayah Persekutuan mengaku dirinya diliwat oleh seorang tua yang berumur 60 tahun.

Walaupun 1Malaysia heboh tentang cerita “tiada penetrasi di tempat itu”, tetapi dia tetap “maintain” mempertahankan dakwaannya. Itulah yang membuatkannya lebih cool.

POLIS SAMUN PELAJAR KAH KAH BACALAH!!! PATUT DEPA NAIK GAJI...TAK CUKUP BEB..!!!

SUBANG JAYA: Seorang anggota polis berpangkat Lans Koperal ditahan kerana disyaki menyamun empat pelajar wanita sebuah universiti swasta di kawasan Bestari Jaya, Batang Berjuntai, lewat malam tadiKetua Polis Selangor Datuk Khalid Abu Bakar berkata anggota polis berusia 26 tahun itu disyaki menyamun wang tunai dan telefon bimbit -pelajar berkenaan, bersama dengan seorang lagi rakannya yang berusia lingkungan 20-an.

Beliau berkata dalam kejadian kira-kira 12.30 tengah malam tadi, anggota polis dari Balai Polis Shah Alam bersama rakannya itu dipercayai mengekori kereta yang dinaiki empat pelajar berkenaan selepas menahan dan menyamun mereka.

"Keempat-empat pelajar wanita itu kemudiannya membuat laporan polis, dan tindakan pantas polis berjaya membawa kepada penangkapan kedua-dua suspek itu berhampiran dengan tempat kejadian," katanya kepada pemberita selepas melancarkan mesyuarat exco Persatuan Keselamatan Profesional Asia (APSA) 2010 di sini, hari ini.

Khalid berkata polis berjaya menemui beberapa telefon bimbit serta wang tunai yang dianggar bernilai lebih RM100, dan menurutnya polis akan mendapatkan perintah reman bagi menahan kedua-dua suspek hari ini.

Kes liwat Anwar: Hanya 30 penyokong berhimpun..kah..kah.....nak menipu biarlah betul...bangang punya UTUSAN....!!!!





( RASANYA GAMBAR-GAMBAR KAT ATAS NI MENIPU MACAM UTUSAN JUGA KE)

03/02/2010 4:45pm

KUALA LUMPUR 3 Feb. - Para penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi cuba melancarkan provokasi apabila mula berkumpul dan berteriak di luar Mahkamah Tinggi di sini sejak pukul 4.30 petang.

Bagaimanapun perhimpunan yang dirancang itu gagal menarik minat orang ramai apabila perhimpunan itu hanya disertai kira-kira 30 orang. - Utusan

LENSA MAHKAMAH JALAN DUTA 3-2-2010