Rabu, 30 Jun 2010

GEMPAR: Anak Tun Mahathir (Mazhar Mahathir) seorang gay??



Oleh: Pria Malaya

Terus terang penulis katakan, penulis tidak pernah mengenali (tak ingin ambil tahu) mengenai anak2 mahathir, terutama yg bernama Mazhar Mahathir, sehinggalah hari ini penulis terserempak dengan artikel pendedahan anak Mahathir ini oleh bro Hanief di laman blognya (hanief.blogspot.com)...

Sekali imbas, seakan2 mat saleh raut wajahnya..mungkin walaupun tampak seperti mat saleh, tp jiwanya tetap pejuang tegar bangsa Melayu seperti bapanya, akan sentiasa mempertahankan Melayu dulu kini dan selamanya walaupun berada di negara luar...rasa2nya la...

Apa pun, inilah rupanya watak seorang anak pembesar negara..anak seorang tokoh ulung Islam (kononnya)..mengikuti pengakuan Mazhar Mahathir di dalam laman sosial seperti Myspace dan Friendster, beliau bukan sahaja mengaku utk menjadi gay, malah pernah mengakui 'drink' (meminum arak), sex dan lain2..(wallahua'lam)..

Rasanya tidak perlu penulis mengulas panjang akan tabiat seorang anak bekas Presiden Umno ini..jika sebelum ini, korang dah mengenali anak PM1Malaysia Najib secara dekat (boleh baca di sini), hari ini apa kata korang mengenali pula seorang lagi anak bekas Perdana Menteri Malaysia, Mazhar Tun Mahathir....jom ikuti pendedahan dibawah...









http://www.facebook.com/mazhar84



http://www.myspace.com/mazhar



http://profiles.friendster.com/285155

1. Berikut adalah petikan yg diquote dari laman Myspace Mazhar Mahathir
Mazhar's Details
Status: In a Relationship
Here for: Dating, Serious Relationships, Friends
Orientation: Gay



2. Berikut adalah petikan yg diquote dari laman Friendster Mazhar Mahathir
* What I enjoy doing:

Dancing, Listening to music, Singing!! More dancing, Photography, Horse riding, Snow Boarding, SCUBA Diving, Swimming, Cycling, Playing Games on my PC, Playing games on my XBOX, Playing games in my head, Playing games WITH my *head*, Being gay!
People I'm NOT interested in meeting:

1. People who don't put up their picture in their profiles
2. GIRLS I've never met or known (No, I don't want to be friends! NO GIRLS!)
3. Non good looking guys (that's putting it nicely....hahahahaha!) =P
Baca seterusnya 'MORE ABOUT MAZHAR' dibawah..

More About Mazhar

* Interested In:

Dating Men, Relationship with Men, Friends
* Member Since:

May 2003
* Hometown:

Kuala Lumpur
* Mazhar's URL:

http://profiles.friendster.com/mazhar84
* Other education:

Nuri (mase kecik2), Children's House (Tadika), Sek Keb Bukit Damansara (SKBD), Kolej Yayasan Saad Melaka (KYSM), MMU Cyberjaya, ASWARA (Akademi Seni Kebangsaan)
* Affiliations:

KYSER
* What I enjoy doing:

Dancing, Listening to music, Singing!! More dancing, Photography, Horse riding, Snow Boarding, SCUBA Diving, Swimming, Cycling, Playing Games on my PC, Playing games on my XBOX, Playing games in my head, Playing games WITH my *head*, Being gay!
* Favorite Books:

Confessions Of An Economic Hitman, Unspeak, An Unquiet Mind, The Da Vinci Code, Men's magazines, PC magazines, Game magazines, Fashion magazines, Magazines with pretty pictures of people and places in them... that sorta thing.
* Favorite Movies:

Brokeback Mountain! Anchorman, King Kong, The Sound of Music (ALL TIME FAV!), Rambo (How could I forget?!), How High (this is so f***ing funny!!!), Mrs. Doubtfire, (2003) Peter Pan!, Life As A House, A.I. (Artificial Intelligence), Fight Club, Meet Joe Black, Braveheart, Se7en, The Butterfly Effect, Secret Window, American History X and sooo many more!!
* Favorite Music:

Sufjan Stevens, The Postal Service, My Chemical Romance, The Killers, Damien Rice, The Strokes, ATHLETE, Sonic Youth, Peterpan, Starsailor, Scissor Sisters, Kings of Convenience, Deftones, Sigur Ros, Muse, Mew, Coldplay, Oasis, Nirvana, Foo Fighters, Radiohead, Modest Mouse, Stereophonics, Richard Ashcroft, Red House Painters, Groove Armada, Armand Van Helden, Jamiroquai, Daft Punk, Royksopp, Telepopmusik, Fischerspooner, AIR, Underworld, Indie Rock, Disco & House, Latin Jazz, Jazz, AND THE ENTIRE HED KANDI LABEL COLLECTION!!
* Favorite TV Shows:

The 4400, Angels In America! Pingu, Manhunt, Who's Line Is It?, Malcolm In The Middle, Sponge Bob Square Pants, Steven Spielberg's Taken, Queer As Folk, 3rd Rock From The Sun, Survivor, C.S.I, That 70's Show, Frasier, The Simpsons, Friends, Lizzie McGuire, Anything "Star Trek"......sorry, no O.C. ere kakakakaka
* Zodiac Sign:

Capricorn
* About Me:

www.friendster.com/mazhar84
www.myspace.com/mazhar

WHERE IS MY MIND??.... I really have no idea. I'm crazy. Bipolar actually... YAY! =D

"My heart is broke, I have some glue, help me inhale, mend it with you" -NIRVANA-

"I changed my mind so much I can't even trust it,
My mind changed me so much I can't even trust myself..."
-Modest Mouse-

OPERATING INSTRUCTIONS:
*PUSH ME*
*AND THEN JUST TOUCH ME*
*TILL I CAN GET MY... SATISFACTION*
*SATISFACTION, SATISFACTION, SATISFACTION, SATISFACTION*

(please do as suggested)

And if you're curious, it's 6"......
=)

------------------------------------
Most people think they're wierdos but they really arn't. I am wierd, I border on psychotic actually. Wait, I am. Don't let that scare you though! =)
------------------------------------

If I had to describe myself in just one sentence, it would be...

Drugs, sex and.... house music!

LOVE DOESN'T EXIST, JUST LOT'S OF HORNY PEOPLE... thats not so bad when you think about it... =)
------------------------------------
* Who I Want to Meet:

*DRUGS*
*ROCK & ROLL*
*BAD ASS*
*VEGAS HOES*
*LATE NIGHT*
*BOOTY CALLS*
*SHINY DISCO BALLS!!*

....owh, and the Grim Reaper!

People I'm NOT interested in meeting:

1. People who don't put up their picture in their profiles
2. GIRLS I've never met or known (No, I don't want to be friends! NO GIRLS!)
3. Non good looking guys (that's putting it nicely....hahahahaha!) =P
4. People that like to speak the very broken english

++++++++++++++++++

You know wut... I really wanna see all my friends that haven't seen in ages!! =) - http://profiles.friendster.com/285155
Lagi gambar2...









P/s: Paparan diatas adalah diambil dari sumber Haniefblogspot.com..

Penulis masih meninggalkan persoalan (letakkan tanda soal) dlm isu ini krn penulis tidak mengetahui hakikat sebenarnya, maka pendedahan ini masih berstatus 'belum muktamad'..mungkin benar, mungkin tidak..sama ada apa yg dipaparkan diatas adalah palsu, ataupun bukan Myspace/Friendster/Fb kepunyaan Mazhar Mahathir, ataupun telah dihack oleh pihak lain, wallahua'lam..

Diharap pihak berkenaan dapat menjawb persoalan ini seterusnya membersihkan dirinya sekiranya dirinya tidak bersalah..dan jika terbukti tidak benar, maka penulis dgn merendah diri akan memohon maaf kepada pihak terbabit..dan bagi kita, semoga menjadi pengajaran dan pedoman...sesungguhnya iman tidak dapat diwarisi..insyaAllah, sama2 muhasabah diri..wallahua'lam..

36 ulasan:

  1. Tak ada iras rupa Tun Mahathir. Biarlah Tun Bersara dengan aman..Anak angkat dia ke anak kandung dia.. ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye bdk ni anak angkat saje..anak Pakistan bkn Bosnia. Ade sorang lagi bdk prmpuan Pakistan yg Tun amik jgk sama2 dgn Mazhar ni tp xsure dorang brdua mng adik beradik atau tak..

      yup biarlah Tun bersara dgn aman..

      Padam
  2. Budak ni adalah anak angkat Tun...Kalau tak salah budak bosnia kot...Dulu ada berita Tun ada ambik ramai anak angkat...Jangan berburuk sangka....fitnah itu bahaya...
    Mungkin iman anda
    Mungkin anda dah cukup beriman untuk menfitnah orang yang telah banyak jasanya....

    BalasPadam
    Balasan
    1. tahu takpe kan geng..jgn lah berburuk sangka..takkan la Tun sanggup benci Anwar sbb Anwar gay walhal anak angkat dia sndiri gay kn..so mcm xmunasabah la kn..buat malu jela klau Tun nk anti org gay klau Mazhar sndiri gay.

      Tak payah la nk memfitnah..aku pn blh kunun2 buat profile kat fb,myspace gune muke mazhar ni n tulis2 kunun2 gay..

      Padam
  3. Tulislah bahan yang mengembangkan minda daripada menfitnah orang lain...Anda adalah sehina-hina manusia....

    BalasPadam
  4. ni anak angkat che det, bkn anak betul dia...
    adik aku pernah ajar dia di KYS, Melaka

    BalasPadam
  5. Anak angkat boleh bin pada bapa angkat ke?

    BalasPadam
  6. terang2an memfitnah..ni la pemuda pr..
    anuar xnk plak selidik...
    lgi terang2..

    BalasPadam
  7. jgn buat fitnah..confirm masuk neraka..saya pun anti mahathir juga.. tapi jgnlah buat fitnah yang kita tak tahu menahu dan nampak dgn mata kita..bahaya umat manusia kalu semua macam saudara..

    BalasPadam
  8. kelakar lah org2 kat bawah ni.. penulis hanya menerangkan tentang kehidupan sosial mazhar ni je.. langsung xde berbaur fitnah, xde langsung kaitkan dgn umno atau bn.. kenapa pulak nak terasa.. anwar la pulak tiba2.. hoho..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bodoh ke hape engko ni...fitnah pn tak reti nk beza kan...terang-terangan bnda ni fitnah..

      engko yg terasa bile org sebut anwar sbb engko penyokong dia kan?? haha..pergi meliwat dgn anwar la! bodoh

      Padam
  9. bila ada niat nak mengelirukan, fakta ditulis secara samar. bila semua orang dikelirukan lebih mudah mengelirukan... akhirnay yang betul dipercayai salah dan sebaliknya. apa akan jadi pada waktu itu?... semua yang salah diterima dan yang betul dibuang. apa yang dinikmati selama ini akan menjadi sejarah dan kenangan. siapa kena bayar????... anak cucu kita atau generasi kita yang akan datang. ITU PERJUANGAN KITA!!!!!

    BalasPadam
  10. Rasanya budak ni bukan anak Mahathir dari raut rupa paras, mungkin anak angkut kot...walaupun saya tak suka kat Mahathir...tapi rasanya tak adil kita fitnahkan beliau secara membuta tuli...

    BalasPadam
  11. ni ank angkt je..dia ank moammar gadaffi. tun m amik jd ank angkt masa kecik. masa tu libya tgh ada prob. dia ada adik pompuan. maizura. cite kt atas ni sy x percaya lgsung. sng sgt org wat fitnah.

    BalasPadam
  12. JANGAN FITNAH LA WOI

    BalasPadam
  13. Iman tak boleh diwarisi, walau dari seorang ayah yang penyayang. Infact jika dibaca sejarah islam, ada nabi yang anak2 dan isteri tak mahu mengikutnya.

    BalasPadam
  14. sorang ckp fitnah, yg lain pun ikut, dasar melayu jual goreng pisang, sorang jual goreng pisang, semua nak jual goreng pisang.

    BalasPadam
  15. salam'alaik..

    mengikut pembacaan sy.ni bukan 1Fitnah..cume penulis mendedahkan or lbih mudah dikatakan perkongsian..mgkin penulis blog ini sendiri terkejut dgn cerita yg beliau ketahui ini..

    penulis ini juge ade declare yg maklumat ni belum muktamad..so,kite perlu ade inisiatif utk menyelongkar kebenarannye..bukan melatah xtentu pasal.. ^_^

    ape2 pun KEBENARAN perlu ditegakkan..dan yg pasti,yg BENAR pasti MENANG..!
    ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jika belum nampak kebenarannya, usah di war2kan.. sendiri selidik dulu kebenarannya.. dikhuatiri akan jadi fitnah.. Apa yg penulis ni buat terang2 mmg salah.. Wallahuaklam..

      Padam
  16. Berdosa besar dedahkan aib orang dan berdosa besar menyebarkan berita-berita yang tidak pasti kebenaran ini...saya bukan penyokong Mahathir tapi saya juga penentang kuat orang yang suka sebar aib orang lain!!!!!

    BalasPadam
  17. lor kan penulis da kata belum muktamad..xpasti samada benar @ x..kan dia da kata harap dapat penjelasan..so bukan la pitnah..

    BalasPadam
  18. Laa.. bapak angkat dia duk fitnah orang x pe lak...
    Sebab tu lah melayu ditipu umnoapco selamanya..

    Lagipun benda ni dalam FB, Friendster.. apa fitnah pulaknya..

    BalasPadam
  19. derr..kalau xnak ada aib, jgn letak gmbar, status macam tu dekat public. contoh, kalau ada saudara mara ko yg gay,lesbian.semua org dok sebarkan. kalau xtau, xpsal2 kena gngguan seksual. satu hal, sbb dia sendiri tak mau jaga aib sndri. jaga aib ni praktikal bila, org tu dah btaubat. dah2 la.toksah nk ngumpat dia. kalau org tu mmg jahat,suka mencuri, syhh.. jga aib, jgn bgtau org lain. buatnya die pedajal org yg ko xnk kasitau tu, mcm mana?alasan. jaga aib.

    BalasPadam
  20. Alaa..ehsan anak lelaki si anwar pon minum jugak..so fair la kan...sedangkan org pas pon berzina...

    BalasPadam
  21. patot pon bapak aku x kasi aku percaya sgt ngan blog or mende2 dlm tenet neh...blog2 camne lah PENYEBAR FITNAH...menyalahgunakan teknology...x kuasa aku nk layan...bek aku baca tafsir AL-QURAN daripada aku baca ayat pjg lebar mcm kat atas yg ntah ape2...mentality ORANG MELAYU MMG CAMNI LA KANN????x berkembang....hahahaahahaha.....

    BalasPadam
  22. dalam banyak2 anak mahathir ada sorang anak mahathir yang baik. memang baik abislah mahathir takpernah heboh pun. orang2 lain tak pernah tahu pun. tapi yang anak baik ni biarlah kita ketepikan dia, jangan kita campur kan dengan politik dengan hidup dia. dia pun kecik2 di jaga oleh tok guru. dalam banyak2 buah bukan semua busuk.

    BalasPadam
  23. Tun Mahathir juga orang yang penting dalam pemecatan timbalannya satu ketika dulu, yang dikaitkan dengan rasuah dan salah laku moral yang serupa. Orang di atas itu kalau dikecam pun apalah kudisnya, tapi bekas timbalan PM (Dr. Mahathir) itu terus2an diaibkan selama belasan tahun, hingga ke seluruh dunia.

    BalasPadam
  24. ....DAH NASIB TUN...

    BalasPadam
  25. http://dtecconan.blogspot.com/2010/07/maizura-mahathir-anak-angkat-tun.html

    BalasPadam
  26. http://wargamarhaen.blogspot.com/2010/07/anak-tokey-arakpeminum-arak-bapak.html

    BalasPadam
  27. UMNO?NO NO NO UMNO28 November 2011 5:58 PG

    ek ehhh umngok2 ni..bila org tunjuk gmbr bukti2 ckp fitnah..aib2kan org..berdosa...tau pulak ko ckp x baik aib2kan org...tau pulak cakap pasal dosa,neraka...tapi bila anwar ibrahim kena fitnah..x tau lagi betul tidaknya ko percaya bulat2..pi ckp anwar ni kaki jubur, gay la apa laa...itu nak kira mcmana????bab umno punya hal xpe laa ea..Allah x kira dosa la ye?tapi bila PR bg gmbr dosaaaa jek manjang...fitnah laa aibkan org laa..nanti mcmana nak mtk maaf kat padang masyar laa..abis yg umngok fitnah anwar...nik aziz..nanti kat padang masyar x susah nk mintak maaf laa ye...HEBATTTT UMNGOK!!!!HEBAT!! satu lagi yang banggang tak bertempatnya org UMNGOK ni...tak kira la dia ni anak angkat mahathir kee anak tiri kee...banggg dah nama pun anakk bangggg..dah jadi tanggungjwb kat penjaga laa membentuk anaknya tu jadi apa walaupun anak angkat. aku tak dapat bayangkan laa kalau si mazhar ni anak angkat anwar ibrahim atau nik aziz atau mana2 org PR...mesti 3 4 bulan ditayangkan kat tv3 suku dan dimanis2kan dlm utusan meloya...bagus betul laa anak branak mahathir ni...bapak kaki fitnah, anak ada yg jd tokey arak, perjuangkan hak gay lesbian, ada pengkid...ada gay..punya laaa dangkalnya otak org2 umngok ni eaaa...dah tau dah benda ni tp tetapppp nak menangkan juga pemimpin munafik dia tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buruknya mentaliti dan moral kau bai.. tak sanggup aku tgk Malaysia ada di bangunkan dengan kudrat orang2 mcm ko nih.. jujurnya aku kesian dengan kau.. kesian dengan mak ayah kau.. ish3..

      Padam
  28. ambik sebagai pedoman...

    BalasPadam
  29. penulis mahukan kebenaran, tiba2 mengamuk tuduh penulis blog ni fitnah apasal...baca sampai habis la, mengamuk je tau pentaksub2 ni

    BalasPadam
  30. neraka jahanam kelas pertama la..spe yg mula2 post issue nie..mengaibkan sesama muslim..

    BalasPadam
  31. What goes around comes around.. Kahkah. Fitnah yg toink madey tabur pada DSAI telah berbalik pada dirinya sendiri.. Kihkih.

    BalasPadam

PIHAK KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG MENYALAHI UNDANG-UNDANG MALAYSIA